Måååndag !

Dagens horoskop..

SKORPIONEN
24/10-22/11
Du har roligt tillsammans med vänner eller kolleger,
och i övrigt handlar måndagen om pengar och prylar.

Stämmer, stämmer.
Jag har roligt i skolan idag : )

Försov mej imorse, men pappa var snäll o skjutsade mej
så jag kom bara 30 min försent. Fysik, sedan Matte. Efter det var det lunch.
Jag börjar min roliga nyttighets-diet idag.. blää.
Annars mår jag allmänt bra idag : ) Känner mej fresh !
Just nu har vi data.. det är mindre roligt.
Fast jag sitter mest o läser aftonbladet, så det är ganska okej.
Jag slutar om 3 timmar : ( Har bara idrott efter denna lektion.
Då ska jag hem, slappa, fixa till mej, o sedan gå in till stan med Juhanna.
Jag ska på Hårmodell-uttagning. Eftersom dom frågade mej om jag ville bli deras modell
så kan jag lika gärna gå dit. En kul grej.

15 dagar kvar tills studiebidrag..

Tillbaka till arbetet.. dvs. läsa nyheter i aftonbladet.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0