nanana

Idag har jag gjort allt som jag sagt åt mej själv att aldrig göra.
Dålig dag o jag mår skit. Hmmm vad ska man säga..
Jag är som hon i Linas kvällsbok, allt som börjar på O..
totalt Ointressant, Ofresh och Opepp. typ.

Vi har suttit här i heggsons rum mest hela dagen.
Trevligt vissa stunder, mindre trevligt andra. Men jag lackar inte..
Jag pissar på dig ännu mer istället.
Macke är en snäll sak, jag har ätit upp hans chips och ostbågar.
Min lunch & kvällsmat idag.
Magen mår trots allt ganska bra.. o jag känner mej ganska lugn för tillfället.
Men det beror kanske på andra grejer.


Jag hatar att jag älskar dej, o jag älskar dej så mkt att jag hatar mej.

Kommentarer
Postat av: sabina

vilken snygg layout du har! :)

2007-02-22 @ 00:04:25
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0