Seg dag.

10 favoriter:
Färg:
Grå, Rosa, Svart.
Mat: BK..eller kycklingfilé o potatisgratäng.
Band: Vet inte riktigt..
Film: Inte lätt. The girl next door är mkt bra : )
Bok: Läser inte så mkt böcker..
Sport: Badminton, haha. Eller trampolin.
Årstid: Sommar !
Veckodag: Fredag ;)
Glassmak: Vanilj eller rabarber.
Tid på dygnet: Mellan 21 - 00.

9 för tillfället:
Humör: Seg, men ganska glad.
Smak: Havrekakor.
Kläder: Mysbyxor, tubtopp.
Bakgrund: Vad?
Nagellack: Naturligt/Rött
Tid: 15:40
Omgivning: Lugn.
Irritationsobjekt: Hmm fjortisar, som vanligt..

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nån kille hos min dagmamma som jag inte minns namnet på.
Screen name: ?
Husdjur: Min fågel Mickis som jag hittade ute..
Piercing: I läppen förra året. I öronen tog jag när jag var 5..
Förälskelse: Haha, Jesper! När jag gick i 6 års..
Musik: The Cranberries - Zombie.. var min favoritlåt när jag var liten.
Bil: Oh coolaste röda golfen i stan, som pappa byggt om. Han var bara 18 när jag föddes så..
Kyss: Hmm... Jag minns inte.

7 senaste:
Cigarett
: Aldrig rökt en vanlig cigarett.. bara Indiska blad.
Mat: Fisk-skit o potatis.
Dryck: Jordgubbsyoghurt.
Biltur: Igår när jag o Juhanna fick skjuts till stan.
Kyss: Björn/Kit.. om man kan räkna det.
Spelad låt: Snow Patrol - Chasing cars <3
TV-program: Våra bästa år, haha.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Tror inte det.
Brutit mot lagen: Yes.
Blivit arresterad: Haha nope.
Badat naken: Jaoo
Varit med på TV: Hmm.. när jag gick i 1 an.
Kysst någon du inte känner: Mjo..

5 nej tack:
Kläder: Hög midja.
Mat: Pizza osv.
Musik: Extremt skrikig.
Dryck: Kaffe o Öl.
Personlighetsdrag: Fjortis.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Modelluttagning, promenad, bloggade, åt.
Du kan höra just nu: Coldplay - Nobody said it was easy.
Du inte kan leva utan: Min familj + vänner. Typ internet, haha.
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, tittar på tv.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma
Du tycker om: Hemligt !
Du inte gillar: S. M, C.. Skulle kunna skriva upp minst 100 till.

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår of course.

1 önskan: Fixa till mej själv o mitt liv. Få kärlek + underbar sommar 2007.

Kommentarer
Postat av: sandra

Intressant :) Roligt s'tt atts kriva lista på faktiskt :)

2007-02-13 @ 16:34:53
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: kittie

Kaffe har blivit ett stort JA tack, Öl däremot kommer alltid vara ett stort, fett NEJ.

2007-02-13 @ 22:20:03
Postat av: Madde : )

yes, sant .. förutom de där med kaffet, det är fortfarande ett NEJ ;)

2007-02-13 @ 22:21:44
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Joopie

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-11-09 @ 10:55:05
URL: http://www.joopie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0