Everything I do, I do it for you.

Blää, jag kan inte sova.. Är så pigg, springer runt här o håller på.
Vad kan man hitta på egentligen? :S
Inget bra på tv heller... nåt läskigt skit, så det kan jag inte kolla på : /
Iofs börjar Christine snart, det ska jag se.
Det behövs ju städa också egentligen, men orka städa halv 3 på natten.
Vet inte hur det kommer bli sen när skolan börjar alltså,
för jag har helt vänt på dygnet - sova vid 3, gå upp tidigast 11.
Kommer vara död om jag ska gå upp kl. halv 7 :S

Haha, Jag o Juhanna är ju stamkunder på Med eller utan..
så jag vet inte hur vi ska göra med det nu när vi ska leva nyttigt :S
Aja, en liten baguette då o då kan ju inte skada nån.
Den innehåller ju mest sallad o skit ändå så ;)

nanana, så roligt jag har..

För den som är intresserad så kan jag berätta att jag ska börja träna imorn också :P
Vid halv sex imorn ska jag o Juhanna o köra spinning. Yeah! ;)
Massor  tanter o sen Juhanna o jag, haha :P så trevligt.
Siktar in mej på Beach 2007.. då ska jag vara vältränad som en bodybuilder ungefär ;)
Nevars, men vältränad iaf : )

Sola ska jag göra imorn också, o dricka milkshake.. nyttig milkshake.
Och plocka bort alla julgrejer i mitt rum - nu anser jag att julen är över iaf : )
Efter det ska jag göra lite hemmaSpa o fräscha upp mej lite inför skolan you know.
Mjaa, ser ut som måndagen kommer bli en ganska slapp dag..

Det här blev ju ett väldigt roligt blogginlägg, haha..
aja, har inget bättre för mej så :P
Men jag ska väl lägga mej i sängen o kolla lite på tv nu,
och försöka sova iaf : )
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Har du också vänt på dygnet? ;D

2007-01-08 @ 02:45:08
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Honeydew

Okej :) Ska hålla ögonen öppna.

2007-01-08 @ 03:02:11
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0