Favoritbloggar <3

Mjaa mina absoluta favoritbloggar, de som jag läser flera ggr varje dag ;D
De skriver om precis det man vill läsa om, i en jäkla blandning ;)
Kolla in dom! ;)

Honeydew
Engla's Showroom
Amandas shopping
Den där Debbie
All about Cassandra
Kenza
Sjuktbra
Devil in Prada
Svart kajal
Isabella Löwengrip
Angelicas Closet
Carro
Emma
Emilee
Juhanna
Qaroline
Desperate bloggers

så .. det var alla, haha : ) Dom står inte i ordning eller nåt sånt,
men dessa tycker jag är något utöver det extra iaf ;)

Om du vill att jag ska gå in i din blogg så kan du ju lämna en kommentar ;)
Puss påre.

Kommentarer
Postat av: emma

kul att jag var med på din lista:) jag tackar och bugar:)

2007-01-06 @ 15:18:40
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0