Lista

PERSONLIGT

1. Vad heter du?
Madde
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Typ Sara, Elin eller nåt sånt där vanligt..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Typ Magdalena eller Malin tror jag :P
4. Vilket stjärntecken är du?
Skorpion
5. Vart bor du?
Motala
6. Bott utomlands?
Nope, inte än ;)
7. Flyttat antal gånger?
Hm 5 tror jag
8. Vart skulle du vilja bo?
Typ nåt varmt ställe, jag fryser ihjäl här hemma

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
1.67
2. Hur mycket väger du?
Ha,ha...Den var bra.
3. Hårfärg och frisyr?
Fult blondt hår. Ska till frisören snart ;)
4. Ögonfärg?
Blå men bruna linser
5. Mest nöjd med?
Hm ögonen kanske, eller puffkinderna :P
6. Minst nöjd med?
Just nu är det nog mitt hår faktiskt
7. Skostorlek?
37-38 : )
8. Glasögon?
Nono
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Piercing i läppen, snart i naveln. Tatuering blir det sen när jag fyllt 18 ;)


FAVORITER

1. Filmer?
Svårt.. inte skräcksaker iaf
2. Låtar?
Just nu - Fairytale gome bad med Sunrise Avenue
3. Årstider?
Sommar
4. Mat/dryck?
Hm typ burger king o Cola. Det är grejer det ;)
5. Djur?
Hundar. Men jag saknar min Bääs : /
6. Färg?
Svart
7. Parfym?
Den nya jag fick i julklapp, minns inte va den heter just nu
8. Tv-program?
Ugly Betty, O.C., CSI, Vänner..
9. Sysselsättning?
Skulle inte överleva utan min dator


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
En grön gammal o skruttig
2. Vad använder du just nu för skor?
Stövlarna eller mina vita tygskor
3. Favoritfärg på kläder?
Svart
4. Favoritmaterial på kläder?
Vet inte
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Haha skulle jag skriva allt skulle det bli en hel bok det här
6. Favoritaffärer?
H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
I genomsnitt 400 kanske?
8. Favoritmärke?
Vet inte riktigt


GREJER

1. Plånbok:
Den gråa med döskallar
2. Tandborste:
Min rosa sak
3. Smycken:
Silver, eller Pilgrim-örhängen
4. Solglasögon:
Har inga för tillfället
Underkläder:
Svarta saker
6. Nagellack:
Rött
7. Mp3:
Give me en rosa Ipod!
Mobil:

En rosa LG ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0