Tiiisdag !

Fy fan vad dåligt jag mår idag, min mage är åt helvete o jag har sovit med smink,
så jag känner mej allmänt trash. Usch.
Och så måste man åka till skolan idag också.. på jäkla svenska, som jag älskar.
Aja, jag mår väl bättre efter en varm dusch o lite uppfräschning : )
Idag händer väl ingenting direkt... drygt 2 timmar kvar tills jag börjar,
så nu ska jag passa på o städa innan jag åker.. annars blir inte mamma glad.
Jag har skjutit på städningen i säkert en vecka nu.
Efter skolan blir det väl att sitta här vid datorn som vanligt,
finns absolut inget annat att göra. Nån som har något förslag?
Jag längtar till sommaren.. då finns det alltid nåt man kan hitta på.
Denna sommaren kommer bli den bästa.. Jag ska bo på stranden.
Får bara hoppas att det blir bra väder då, haha.
Fast jag läste nånstans att denna sommar skulle bli varmaste på typ 50 år eller nåt : )
Vet inte om det är sant, men man kan ju alltid hoppas..

Ne, nu är det dags att sätta fart.. inte bra att komma försent när man har surtanten.
Ha en bra dag ;) Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0