♥ Tävlings dax !

Lördag idag.. det betyder att jag äntligen har tid att sitta framför dator lite mer : )
Här kommer tävlingen som jag lovade att jag skull fixa för ett tag sedan..

Svara på frågorna i en kommentar,
eller skicka ditt svar till [email protected] : )


Är det här första gången du är inne på min blogg
eller har du varit här tidigare?

Om du varit här tidigare - Hur ofta läser du min blogg?

Tycker du min blogg är bra eller dålig?

Vad tycker du att jag ska skriva mer om i bloggen?

Gillar du designen eller tycker du att den är för rosa? ;)

Vinnaren får det sista som är kvar från Bloggträffen..
Tandblekning, Beach-väska, smycken, Easylooks, hotpants och VooDolls !

image1327



Kommentarer
Postat av: Sanna

1. Nepps,jag har varit inne här tidigare
2.Brukar besöka den ungefär varannan dag och har gjort det i någon månad.
3.Jag tycker den är bra, för att du skriver om olika saker, en skön mix mellan mode, shopping och ditt liv.
4.Jag tycker att den är bra precis som den är :)
5.Eftersom jag älskar rosa, så kan inget bli för rosa;)

2007-07-21 @ 13:11:28
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Jessie

1. Har vart inne på din blogg många gånger tidigare.
2. Jag läser din blogg minst tre gånger om dagen men oftast mer eftersom jag har den tillagd som favvoblogg :)
3. Tycker den är underbar
4.Den är bra som den är, mkt varierande vilket är positivt :)
5. Gillar designen starkt. Rosa är en härlig färg!

2007-07-21 @ 15:21:02
URL: http://jessiem.blogg.se
Postat av: sofia

* jag är ofta inne här och hänger ;)
*jag läser den dagligen, haha geekigt av mig.
*Jag gillar den såklart, annars skulle jag inte läsa så ofta :)
* Jag vet inte ritkgit, det finns inget som jag direkt saknar, du är duktig på att blanda :)
* Den är finin, somrig, precis som det ska va!

2007-07-21 @ 19:19:00
URL: http://accordingtosofia.blogg.se
Postat av: Mira

- Det här är första gången för mig.
-
- Av det jag sett på första sidan verkar den bra, en bladning av bra saker.
- Av det jag har sett tycker jag inte att det är något du ska skriva mer eller mindre av, bloggen verkar bra.
- Den är somrig och flickig och det är ju super:D!

2007-07-21 @ 19:57:30
URL: http://miiras.blogg.se
Postat av: janna

1. Noo oh no;)
2. Jag läser jiu din blogg varje dag sweetheart ;)
3. Den är bäst , får reda på vad du gör o massa annat :D
4.Mer nyttigrecept de va du ju inne på lite ett tag där du kan ju de små knepen nu ;)
5.Din design visar din personlighet darliing :D

2007-07-21 @ 21:45:48
URL: http://purpleangel.blogg.se
Postat av: anna

vi måste ha bloggträff snart igen ju :D

2007-07-22 @ 16:40:55
URL: http://lillhedlund.blogg.se
Postat av: elin

♥ haha, nejdå det är inte första gången! du finns under favoriter, & det har du funnits ett bra tag :)
♥ DAGLIGEN!
♥ att bara svara "bra" är ju inte så övertygande, så jag kör till med "jätte bra". haha
♥ Jadu, en svår fråga. Men den speglar dig & din personlighet, så jag tycker du ska fortsätta på samma bana...
♥ Kan det bli för rosa?? nonno, pink is here to stay!

2007-07-22 @ 17:05:25
Postat av: Josefine

1. Nej det är inte första gången, besöker din blogg väldigt ofta.
2. Som sagt, väldigt ofta. Oftast blir det dagligen, annars flera gånger i veckan.
3. Jag tycker den är jättebra! Väldigt inspirerande, intressant och kul att läsa!
4. Jag vet inget speciellt som du skulle kunna förbättra, jag tycker du ska fortsätta som du gör nu, då kommer du garanterat ha kvar mig som läsare!
5. Jag älskar rosa, och tycker du ska ha kvar det eftersom det verkar spegla din personlighet.

2007-07-23 @ 00:10:04
URL: http://covergirl.fashionblogg.se
Postat av: frida

♥ Är det här första gången du är inne på min blogg
eller har du varit här tidigare?
- jag har varit inne några gånger.
♥ Om du varit här tidigare - Hur ofta läser du min blogg?
- jag försöker att läsa din blogg, då & då men jag glömmer ibland men en gång i veckan minst.
♥ Tycker du min blogg är bra eller dålig?
jag gillar den
♥ Vad tycker du att jag ska skriva mer om i bloggen?
shopping, mode, vardag.. :)gärnna dagens outfit
♥ Gillar du designen eller tycker du att den är för rosa? ;)
Jag tycker din header är jättefin, och bacckrunden passar på sommaren :)

2007-07-25 @ 14:20:14
URL: http://friidaf.blogg.se
Postat av: Astera

Hej
1. Det här är faktiskt första gången
2. -
3. Jag tycker att din blogg är supergullig
4. Jag tycker du ska skriva mer om smink för det är jag intresserad av
5. Jag själv älskar rosa så för mig är den jättefin.

2007-07-25 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0