♥ Tisdag !

Oh, det är så mysigt att vakna upp brevid Kit : )
Den bästa starten man kan få på dagen, for sure.
Idag skulle Kit till Arbetsförmedlingen klockan 9,
så vi var tvugna att gå upp väldigt tidigt.
Nu sitter jag här med min Latte Macchiato och väntar på att
han ska komma hem igen,så att vi kan äta frukost : )
Börjar bli lite hungrig nu..

Idag händer det ingenting.. Jag har bestämt att det här ska bli en slappdag : )
Bara vara hemma o vila upp sig. Kanske ligga ett tag på baksidan o sola eller så.
Det är skönt ibland!

Jag ska se till att låna Kits kamera o lägga in lite bilder här senare iaf ;)

Puss på dig!


Glöm inte att jag säljer min skinnjacka ! Ta dig en titt ;)

Kommentarer
Postat av: nemo

sola kanske blir lite svårt när regnet hänger i luften, men vi får hoppas att solen bara leker kurragömma med oss o kommer fram om en stund :)

2007-06-26 @ 13:14:30
URL: http://chipmunk.blogg.se
Postat av: Maddiie

nemo: Haha, ja... vädret är ganska sämst idag faktiskt :P Blir inget solande idag iaf ;)

2007-06-26 @ 14:58:14
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0