En lista !

Jag snodde den från kit : )

VILKA BRYR DU DEJ MEST OM: familjen, vänner, kit o släkten.
VEM/VILKA VET MEST OM DIG: hmm mamma o Denice skulle jag tro.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Städa, kolla på tv o slappa.
ÄR DU SERIÖS ELLER OSERIÖS: Både och. Jobbigt att vara seriös jämt.
VILKA KILLAR GILLAR DU BÄST I DIN KLASS: hela min klass består av killar,
så det är lite svårt. Men Kratz, Forss o Filip tror jag : )
VILKA TJEJER GILLAR DU BÄST I DIN KLASS: Denice.
HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ: En.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET: Blondt.
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT: Just nu har jag fluffig toffs.
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN: ljusblå.
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: pollen? myggor.
FAVORIT FÄRG: rosa & svart.
GILLAR DU ATT LAGA MAT: hehe jo de är kul, men jag är sämst.
IDAG: Skönt väder. Ont i huvudet. Linköping med morm. o morf. Slappa.
IGÅR: Skola. Stan. Kit. Hem. Slappa : )
IMORGON: Skola. Audition o sen får vi se..
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST: Nae.
VAD GÖR DU OM HELGERNA: Festar, slappar, träffar folk jag tycker om.
HUR MÅR DU JUST NU: ganska dåligt.
VAD VAR DET SENASTE DU SA: Hmm.. "Vart ska ni?"
VAD BEHÖVER DU MEST NU: Kit, mat, sömn.
BOR DU ENSAM: nae, med min familj.
HAR DU NÅGON SVART TRÖJA: jodå, massor.
FÖREDRAR DU BOK ELLER TIDNING: Tidning.
TJOCKHOLMEN ELLER FARMEN: Inget av det.
TYCKER DU ATT FAMILJEN ÄR VIKTIG: yes.
VILL DU FLYTTA UTOMLANDS: ja, vore roligt att bo utomlands ett tag.
BRUKAR DU BLI VÅLDSAM NÄR DU BLIR FÖRBANNAD: Hehe nae.
BLIR DU OFTA KÄR: Mjo.
HAR DU ETT NYÅRSLÖFTE: Japp, flera st.
KAN DU NAMNEN PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER: Jodå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0