Freeedag :D

En jättebra dag idag : ) jag är på tiptop humör just nu..
Vår ute o allt är precis som det ska vara. Woho.
Det går verkligen mot bättre tider nu !

Vaknade 8 av att mamma ringde. Hon skulle kolla om jag gått till skolan,
men nee, jag är ledig idag juu. Somnade om, och vaknade igen runt
10.. då Kit kom och ringde på : ) Åt frukost på balkongen och hade det
allmänt mysigt. Sen drog vi till Burger king, jag åt jättegod Chicken Panini
som vanligt ;) lite onyttig får man vara ibland,
det är ju trots allt första dagen på lovet.
Cyklade vidare in till stan. Då köpte jag en ny tunika från Gina tricot,
ett vitt lackskärp, och ett rosa nagellack från Mavala.. La Paz.
Har testat det nu och det blev jättesnyggt : )
Åkte hem och bytte om till ridbyxor, sen hängde jag med min moster till stallet ;)
Minns inte senast jag var i ett stall, läänge sedan. Men kul var det !
Kom hem vid 5 typ, sedan dess har jag inte gjort så mkt..
åt lite tacos med familjen nyss, annars har jag bara suttit och varit social på msn : )

Ska ut och gå en promenad med Juhanna senare : ) saknat henne very mucho !
Tänkte gå ner i Varamon o kolla lite, massor som ska grilla där ikväll.
Konstigt att det inte är några fester idag ju. 
Har inte hört att det ska vara någon alls..
ändå är det första dagen på lovet idag ;S wierd.
Jag ser iaf fram emot en slapp hemmakväll : ) skönt det också ibland.

Trevlig helg : ) Puss puss.




Kommentarer
Postat av: janna

krogen dit ska alla =) blääääää

2007-03-30 @ 19:41:24
URL: http://jannnas.blogg.se
Postat av: anna wintour

jag är ofta inne här hos dig

2007-03-30 @ 20:19:31
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0