Underbara dag : /

Tyvärr kunde dagen bli bättre.
Det finns en viss person som förstör mitt liv. Så jobbigt är det.
Utan honom vore allt så bra. På topp. Men såklart ska han finnas där..
Och ska förstöra allt gång på gång. Jag orkar inte mer.
Aja, ska försöka tänka på något annat nu.. idag är faktiskt en väldigt bra dag.
Kit har varit här : ) Tyvärr stog jag i duschen när han kom, haha. Jag är alltid så seg.
Han åkte hem nyss, så nu har jag ätit lite. Ärtor o morötter, mums verkligen ! : /

Nu ska jag lägga mig i sängen o ringa farmor o Denice : )
Efter det funderar jag på att ta ett varmt bad, jag fryyyyser.
Myspys Tisdag It is.

Ajaa, puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0