♥ Torsdag !

Blir ingen skola idag, jag mår för dåligt : /
Ska se till att få lite gjort här hemma istället..

Usch vad dåligt jag har sovit inatt.. först somnade jag inte förrän 3,
sen vaknade jag minst en gång i timmen, och jag hade satt mobilen på 8,
så då ringde den, sen har jag rullat omkring massor och legat på
massor konstiga sätt, så jag har jätteont överallt nu.
Hemsk dröm drömde jag också.. jag fick se min mamma dö,
inte på normalt sätt, utan hon blev mosad under en jättetung betonggrej,
som åkte ner lite i taget.. jag kunde höra revbenen krossas.
Jag skrek till henne att jag alltid kommer älska henne,
då sa hon "jag kommer alltid älska dig med madde" med låg stämma,
sen försvann hon helt under den stora stenen. Då vaknade jag.
Fy helvete, den värsta drömmen på länge..

Nu ska jag ringa mamma, bara för att höra hennes röst !

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Zophieelisabeth

usch, vilken läskig dröm. jag drömmer sånt där varje natt :(

2007-05-24 @ 13:27:24
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0