8 månader idag :)

Det blev ingen tripp till Linköping idag, det har ingen av oss råd med..
Vi delade på en kladdkaka på Med eller utan istället : )

Sen gick vi runt lite o kollade på skjorta till Kit innan vi åkte hem till
mormor och morfar för att fira Fars dag. Jag vet att det är imorgon,
men de andra hade tydligen annat för sig då, så vi firade lite idag istället.

Efter några smörgåsar och toblerone somnade jag i Kits knä, haha.
Sjukt trött efter igår ! Men vilken kväll det var Juhanna, det får vi göra om : )

Nu håller jag på att städa för fullt, storstädningen är inte klar ännu..
På lördag, om en vecka, är det fest här hemma och då vill jag att det ska vara
rent o snyggt överallt ;) Det här är min sista helg som omyndig förresten..

Nää nu ska jag sätta fart. Hoppas ni får en bra kväll : ) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0