♥ Väntar på att Idol ska börja.. ;)

Familjen.

1. bor dina föräldrar ihop? Ja
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Båda såklart.
3. hur många syskon har du? En lillebror : )
4. vad är det senaste du sa till din mamma? Hm "Lägg upp telefonen".
5. vilken mat lagade din pappa senast? Bra fråga :D
Maten vi åt i fredags, men jag minns inte vad det var..
6. hur många ställen har du bott på? 5.
7. vem i din familj stör du dig mest på? Pappa eller min bror oftast.
8. vilken familjemedlem är snällast? Alla är lika snälla..
men det är mamma jag bråkar minst med ;)
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Minns inte.
10. hur gammal är din mamma? 36.

Kompisar.


1. bästa vän/vänners namn? Har många bra, men ingen Bästa vän.
2. när var du senast med nån kompis? Det måste varit i Fredags med Hannah.
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? Denice tror jag..
4. har du kysst någon kompis? Haha ja ;D
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
6. vem har du varit kompis med längst? Carro tror jag : )
7. vem känner dig bäst? Hm vet inte riktigt..
8. längsta tid du varit osams med en kompis? Någon månad kanske.
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hennes/hans tröja? Nae.
10. känner du dig tvingad att vara med vissa kompisar? Ibland kanske..


Kläder.

1. vad har du på dig idag? Just nu har jag på mig ett nattlinne bara :D
2. har du bytt om idag? Hade myskläder på mig förut..
3. favorittröja? Älskar Kits mysiga tröja som jag har lånat : )
Min nya rosa är också en favorit, eller mammas stora stickade kofta.
4. sexigaste klädesplagget på motsatta könet?
Lite åtsittande t-shirt eller svarta jeans.. mums!
5. har du gett bort kläder någongång? Ja, mina kusiner har fått gamla kläder av mig.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Många gånger.
7. har du handlat kläder genom internet? Ja, det gör jag jätteofta.
8. har du ljugit om bh-storleken nån gång? Nae.
9. fulaste klädesplagget motsatta könet kan ha? Manchesterbyxor.
10. vad använder du för skor? Beror på vad jag har på mig..

Vågar du.

1. skrika åt dina föräldrar? Ofc.
2. vågar du vara dig själv? Javisst.
3. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? Jodå..
4. vågar du fisa inför din flickvän/pojkvän? Haha, vilken fråga :D
5. vågar du pierca dig? Ja. Saknar min piercing : /
6. vågar du dig på utmaningar? Beror på, haha.
7. vågar du ha sex på offentlig plats? Suure.
8. vågar du vara omogen? Haha, såklart.
9. vågar du äta småkryp? Nae, det skulle jag aldrig göra.

Skolan.

1. vad heter din skola? Carlsund UtbildningsCenter.
2. vad heter din favoritlärare? Vet inte om jag har någon favoritlärare..
3. vad är ditt favoritämne? Spanska, bild och matte är ganska kul.
4. snyggaste läraren på skolan? Vet inte om det finns någon snygg.
5. har du bra betyg? Jag hade bra betyg, men sen så.. blev dom sämre.
6. tråkigaste ämnet? Engelska hatar jag.
7. har du skolkat mycket senaste året? Japp, det har hänt :D Haha..
Nae men skolkingen var väl den största anledningen att jag fick byta linje.
8. har du fuskat på prov? Tror inte det.
9. hur tar du dig till skolan? Cyklar oftast.
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nope.

Random.

1. vet du vem FATO är? Haha nej :D
2. när tuggade du tuggummi senast? Igår!
3. när var du på semester senast? Italien för 2 år sedan.
4. vilken färg är det på din tandborste? Rosa.
5. är ditt hår tråkigt? Just nu är det åt helvete.
6. vad har du för påslakan nu? Rött med prickar på : )
7. när såg någon dig naken senast? Förut idag.
8. hur ofta duschar du? Varje eller varannan dag.. beror på.
9. gillar du BUBBEL ROLLER? Aldrig hört talas om? :P
10. när ska du gå och lägga dig? Runt 12 kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0