Äntligen fredag!

Godmorgon! Fredag idag, kan det bli bättre? :D Sitter i skolan och håller på
med jobbplanering nu, skitsegt men jag får iaf närvaro och det är huvudsaken.
När jag slutat vid 12 ska jag ta en promenad in till stan och möta Carro för lite
shopping :) Klänning, strumpbyxor, halstabletter och lite virke ska jag köpa.

Både mamma och Kit är sjuka.. Mamma ligger hemma med över 39 grader
i feber och Kit är genomförkyld. Hoppas verkligen inte att dem smittar mig, för
jag känner inte för att bli sjuk nu när det snart är sommar o allt. Har massor
roliga planer för Maj månad, och att vara sjuk ingår inte i dessa planer ;)
När jag väl blivit sjuk kan jag vara sjuk hur länge som helst också! Är det nån
som har något tips på hur man kan göra för att undvika att bli smittad? Kan
man äta något?

Nahe nu ska jag väl fylla i mitt CV för 47:e gången. Vad ska ni hitta på ikväll
förresten? Aja, hoppas ni får en jättehärlig fredag iaf! Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0