I can't get no Satisfaction.

Helt okej kväll igår, till en början iaf. Det var näst intill nyktert hela kvällen iaf. Vid 3-tiden gick jag o Carro hem till henne och la oss o sov direkt. Sov länge idag, det behövde jag :) Klockan 4 kom mamma o pappa och hämtade mig. Åkte hem o la mig i sängen och tänkte på allt skit. Sen kom Kit förbi och gav mig en kram. Nu på kvällen skulle jag, mamma, moster och min kusin gått på bio egentligen, men det fanns inga platser kvar.. iallafall inga brevid varandra. Såå det blir bio imornkväll istället :) Ikväll ska jag städa lite, duscha och sen gå o lägga mig tidigt. Imorgon är det skola igen, det gillar vi ! :) Puss & Kram.


Du är den största idioten jag har träffat i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0