Några timmar senare..

Fy vad tiden går fort. Speciellt på lov eller helger.. det gillar vi inte.
Nu väntar jag på att kycklingen ska bli klar så att vi kan äta - kyckling, bulgur
och sallad
, mums :) Efter det ska jag nog pallra mig iväg till korpen o träna
lite innan 2900 Hapiness börjar.

Okej, nu var kyckligen visst klar, så brb.



Sådär ! Skippar träningen idag.. ska dit imorgon, onsdag och torsdag istället.
Ska ta en promenad nu tänkte jag. Det är så härligt när man har musik i öronen
och det är mörkt ute :)
Har varit en bra dag idag.. har pratat med en gammal vän som jag inte haft
kontakt med på jättelänge, det var trevligt. Sen har jag läst massor gamla
skunkdagböcker som jag och andra skrivit haha :D fy vad kul det är.
Har även fått lite gjort här hemma också, mycket bra.

Aja ska väl gå ut nu då innan det blir för sent. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Eluään

Det är tråkigt att tiden ska gå så attans fort på helger och lov! Det gillas inte.

2008-02-18 @ 17:56:05
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Eluään

Haha skunkdagböcker är kul att läsa! Man blir alldeles nostalgisk :)

2008-02-18 @ 19:26:39
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0