Sunken herself.

Det värsta när man blir sjuk är att man oftast blir så ofräsch.
Man har liksom ingen ork att ställa sig i duschen, ta på sig snygga
kläder, fixa håret and so on.. Jag känner mig som en jag-vet-inte-vad
just nu, haha. Håret är uppsatt i knut, gammalt smink, samma stora
t-shirt som jag sovit i inatt och mina Hello kitty tofflor till det.
Tro mig, det är värre än vad det låter ;)
Och så har jag träningsvärk efter igår också.. speciellt i magen och benen,
så varje gång jag hostar gör det ont.. och jag går som en gammal tant, haha.

Imorn ska jag dock ta tag i mig själv.. på morgonen ska jag gå upp tidigt
och ta en dusch, efter det blir det en promenad om jag mår lite bättre
och sen ska jag lägga ansikstsmask och göra mig snygg ;)
För man mår faktiskt mycket bättre om man känner sig fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0