miss you.

Helgen är över, imorgon är det måndag igen.. skönt att man slipper
ångesten inför skolan iaf :) Imorn kan jag bara vara hemma och ta det
lugnt, eftersom jag inte hunnit det i helgen.

Bloggade lite förut, men hann aldrig publicera eftersom pappa skulle
ha datorn.. sen blev det kvällsmat, Singing Bee, BröllopsfixarenMy name
is Earl
.. så jag hann helt enkelt inte sätta mig framför datorn förrän nu ;)
Har varit en riktigt rolig dag idag.. Vi har varit hos Kits mormor på landet
hela dagen. Världens lyxigaste hus. Stor pool och två jättesöta hundar :)
Innan de skjutsade hem mig sa vi hejdå till Kit på tågstationen..
nu är han tillbaka i Karlskrona igen : /


Min blogg är tråkig för tillfället, I know - dagboksinlägg och tävlingar, haha.
Ni får helt enkelt stå ut ;) Blir en ny dator inom snar framtid !

Bedtime. Puss !


Kommentarer
Postat av: J.

Har han börjat lumpen nu alltså ?

2008-01-21 @ 00:54:10
Postat av: Maddiie : )

J: Ja det har han :)

2008-01-21 @ 11:04:36
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0