Torsdag.

Idag mår jag skit.. det här har varit den värsta natten på länge. Kände igårkväll
att jag hade lite ont i halsen, men inatt har det bara blivit värre. Dessutom har
jag fått någon jäkla allergireaktion. Jag har ingen aning om vad det är jag inte tål,
men nu har jag fullt med utslag på armarna & halsen iaf. Tur att det inte är fint
väder idag, då skulle allt kännas ännu mer skit eftersom jag bara kommer kunna
ligga inne hela dagen. Blä. Så typiskt - jag som vill jobba! Och imorgon är det ju
Vätternrundan också, det får man inte missa.

Utöver de här små grejerna så mår jag väl skapligt. Vikten går neråt kan jag
tala om, och det känns skitbra :) Rummet behöver städas, får se om jag orkar fixa
lite med det idag, iallafall ta ner bilder på mig & kit och de på Tokio Hotel.

Nahe, nu kom mamma hem med mat :) Ska äta lite, sen vet jag inte vad jag ska
hitta på. En sak är säker - jag tänker inte gå och vänta på att någon tönt ska
komma hit, han sumpade sin chans igår. Synd, för han såg jäkligt bra ut.. men
mer än så var det visst inte
. Bloggar mer senare, puss !


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas du mår bättre idag maddiie, du måste ladda upp inför skolstarten snart, slutsumman blev 245 poäng för mig så det borde räcka eftersom lägsta har 205 poäng. Kramar

2008-06-13 @ 09:11:41
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0