I'm sorry.

Hemmaa igen.. fy vad skönt det var att träna :) Blev 30 min kondition och
30 min styrka. På vägen hem stannade jag till på Östenssons o köpte lite
ingredienser till min sallad som jag ska ha med mig imorgon - oliver, keso,
tonfisk och annat gott.
Idag har jag varit nyttig.. dock håller mamma på att göra rabarberpaj
just nu så antagligen kommer det skita sig framåt kvällen, haha ;)

Om ni visste hur jäkla festsugen jag är just nu. Sjukt. Vad säger ni, ska vi ta
en grill/chill/vin & vattenpipa-kväll i helgen? Carro? Juhanna? :D

Nu ska jag ta en dusch och fixa lite stuffs, sen blir det lite mer bloggning.
Missa inte 100 höjdare-säsongsavslutning ikväll förresten ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: janna

jag är påt devettö ;)

2008-05-05 @ 22:03:25
URL: http://jannaas.blogg.se/
Postat av: caroline

låter härlig ! Ska vi ta det nästa helg ?: D

2008-05-05 @ 22:12:21
URL: http://karulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0