Maddiie in action.


Bild som Sara tog i måndags när jag fixade hennes naglar :)

Idag mår jag inget vidare. Har bara tagit det lugnt och gjort ingenting..
Ska vila idag så att jag är back on track imorgon. Vill inte missa någon
dag på Harmoni. Om ni visste hur glad jag är för att jag började där :)
Cecilia är underbar, och det säger jag inte bara för att hon läser min
blogg, haha ;) Nae, allt är jättebra. Igår kom mamma och mormor
förbi och testade vibrationsträning. Det är riktigt kul, och det känns
i kroppen kan jag lova ;) Cissi trodde att mamma var min syster, haha.
Det är inte första gången det händer. Men det blir ju så när man är så
jäkla lika.. och mamma är ju inte såå mycket äldre än mig heller så :)

Har väl inte så mycket mer att berätta. Som ni märkt är jag inne i en
sån där "ingen ork eller inspirations-period". Hoppas att jag får tillbaka
lusten att blogga snart, jag vill ju inte förlora allt för många läsare!

Nu ska jag fixa lite och se på film. Ha en bra dag, och glöm inte gå in
på länken där till vänster och rösta på mitt bidrag är ni snälla ;)
Man kan rösta en gång per dag så försök att rösta så mycket ni kan
nu, haha. Jag måste verkligen vinna den där tävlingen! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: ida

hur gammal är din mamma?

2008-05-14 @ 16:33:20
Postat av: Tove

Thi, jag har röstat på dig! Du ligger ju bra till :]

Kram

2008-05-14 @ 16:40:20
URL: http://tjoouuvz.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vad kul att du trivs på Harmoni, jag skulle dö för ett sånt jobb :) Kram

2008-05-14 @ 19:39:29
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: Maddiie

ida: hon är 37 :)

Tove: Vad bra, tack :) kram!

Josephine: hihi ja det är jättekul :) kram

2008-05-14 @ 22:34:44
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0