Söndag.

Helluuu :) Den här dagen har gått skitfort måste jag säga.. Anton gick hem vid 12-tiden, då åt jag lite sen började jag fixa i lägenheten inför mitt spa-party - drog ner persiennerna, tände ljus, fixade sittplatser, dukade fram fika osv. Sen vid 2 kom Elisabeth och plockade fram hennes spa-grejer, och strax efter det kom resten av folket.
Alla drog hem runt halv 6, då åt jag världens godaste mat - pepparbiff, rostad potatis & rotfrukter och nån sås, sen kom Anton hit så myste vi lite.. måste ju passa på eftersom jag åker till Stockholm på onsdag :)

Partyt blev lyckat iaf. Min försäljningsförtjänst blev 700 ungefär så jag valde en body butter, två minidessertljus, 16 blandade votivljus och en aromabrännare :) Bokade även ett nytt party den 27 april, så ni som inte kunde komma idag får gärna komma då om ni vill ;)

Funderar på att ta en dusch nu o sen sova.. har sovmorgon till halv 11 imorgon, men jag måste ändå ta bussen vid 9, så det blir ju inte mycket till sovmorgon ändå. Som tur är går jag bara en dag i skolan nästa vecka, tisdag har jag ju praktik och ons-fre är jag i estocolmo. Gött. På tal om sthlm; jag borde nog börja packa snart.. jag är alltid ute i sista sekund med allting. Imorgon har jag dock fullt upp - först skola, sen hem en snabbis innan jag ska iväg o kolla på soffa med mamma o Helen, så packningen får vänta tills tisdag.

Ne, duschen var det va! Puss & Godnatt :)


"All of my life, I was in hiding. Wishing there was someone just like you.
Now that you're here, now that I've found you.. I know that you're the one to pull me through"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0