Söndag.

Ligger i soffan o chillar lite, ska hem till familjen på mat om en halvtimme så måste nog börja göra mig iordning snart :) Ashungrig är jag så det ska bli gött med lite kött. Får se vad som händer senare idag.. ska nog städa lite här hemma, golvet är i behov av en dammsugning har jag märkt!

Nu är det inte långt kvar tills Carro och jag drar till Stockholm igen :D Det är ganska exakt 2 år sedan som vi var där senast.. i 5 dagar bodde vi hos nån random, hängde på plattan, lärde känna ett gäng killar som vi festade med i bågen, jagade tyskar i gamla stan.. haha, vilka minnen! Nu ska vi göra fler minnen, den här gången är vi dock äldre och kanske inte lika galna, haha.. men kul ska vi ha!

Bäst att sätta fart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0