101128 - Bättre sent än aldrig..

Fy vilken dålig uppdatering. Har slut på ursäkter, jag har nog varit för slö eller något helt enkelt. Inte för att det är speciellt ansträngande att blogga. Jag har haft bättre saker att lägga tiden på, typ som att sova/festa/bli firad/prata i telefon osv. Tänker inte skriva ett "in i minsta detalj-inlägg" om vad jag gjort dom senaste veckorna, så jag kör en snabb update bara:

16: Drog in till stan o blev klippt av Cornelia, blev skitnöjd :)

17: Stan med mormor o Julia, köpte födelsedagspresenter till oss eftersom vi båda har fyllt år.
18: Kinamatsbuffé med Magnus. På kvällen var Carro gullig o kom hit med en blåbärspaj som hon bakat :)
19: Sexparty hos Sara. Väldigt roligt :) Drog in till citybowl o var där en stund, sen avslutades kvällen hos Carro.
20: Firar min kusin Gustav på eftermiddagen, kör Buzz o fikar :) Sen hem till kusin Julia på kvällen o fira henne + mig. God mat, marängswiss och lite målande på Julias rum. Mysig kväll!
21: Äter pizza o spelar Bingolotto hos Jonna o Fredrik på landet :)
22: Drar in till Linköping med Magnus.. köper julgrejer på Rusta, två halsband, hårgrejer, ett tv-spel m.m. Men är ändå väldigt stolt att jag lyckades hålla (ganska bra) i pengarna och inte köpa alla kläder jag kollade på.
23: Åker hem till pappa o rensar bland gamla grejer. Hittar mina pogs, gogos och pokémonkort.
24: Hudvårdsparty hos Carro. Sover där och pratar i telefon med V halva natten :)
25: Lunch hos pappa o Annika :) Pratar i telefon hela kvällen.
26: Gör en magnet kamera-röntgen i huvudet på sjukhuset. Sover en stund, pratar i telefon, sen åker jag hem till Jonna o äter kvällsmat, drar till stan en sväng, sen hem till Jonna igen o bastar :) Mysig kväll.
27: Blir hemskjutsad skittidigt, kastar mig i sängen och sover ett par timmar till. Sen pratar jag med V i telefon från kl. 15 till kl. 03.

Såå.. det var väl på ett ungefär :D Förut tänkte jag "Shit vad har jag gjort den senaste veckan egentligen, tiden har gått skitsnabbt och det känns inte som jag har gjort nånting vettigt" men sen när man ser det svart på vitt sådär så har jag ju faktiskt gjort en hel del, inte konstigt om jag inte har haft tid att blogga! :) Idag har jag däremot bara legat i sängen hela dagen. Det är ju söndag liksom. Pratar med Carro i telefon nu och ska snart gå o göra lite mat, sen blir det tv/telefon hela kvällen. Lovar att bli bättre på att blogga i fortsättningen, nu har jag ju fixat en ny design t.o.m.! :) Vet dock inte om jag gillar den JÄTTEmycket, men den duger.


Jag o Jonna i fredags :)


Jag hade gett upp hoppet om att träffa någon som du,
men du har funnits där framför mina ögon hela den här tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0