Andra natten hos mamma :)

Är lite smått irriterad.. fick precis en Epic win mot en brud i Itgirl. Tror ni inte att spelet stannar precis just då?! Jag offrade mina sista pengar och köpte en självförtroendeboost bara för att jag skulle kunna battla med den där tjejen tills jag fick min epic win, sen får jag varken några pengar eller experiencepoints. Typiskt :P

Aja.. har varit ännu en mysig kväll hemma hos mamma. Hade egentligen tänkt åka hem till mig idag, men jag trivs här. Mår inte helt hundra så det är skönt att bli ompysslad och slippa tänka på mat osv. Har haft en chilldag of doom verkligen, inte gjort ett skit. Legat i soffan, sett på tv, kört Itgirl, kollat facebook, ätit... en väldigt händelserik dag!

Imorgon blir det andra bullar.. ska upp skapligt (typ 11), lägga mig i bubbelbadet, packa ihop grejerna jag har här, åka hem till mig, fixa i lägenheten, tvätta, diska och annat kul. Skulle egentligen åkt in o hälsat på min gamla stylistklass, fått akrylnaglar och hämtat lite grejer som jag har kvar i skåpet där, men jag hinner inte, så det får bli nån annan gång :)

Det slog mig förrut att jag längtar till vinter och snö väldigt mycket :) Annars brukar jag alltid få världens höst/vinter-depression och inte ha lust med nånting. Men nu mår jag bra, vill ut o gå i naturen, ligga och mysa med någon jag tycker om, tända massor ljus och ligga inne en hel dag o läsa, utan ångest, för det är ändå för kallt för att gå utanför dörren.. och framför allt - jag vill julpynta! Älskar allt som har med julen att göra :) I år vet jag inte riktigt hur jag ska göra på julafton eftersom min familj har delat på dig, men det löser sig. Nyår hoppas jag att jag kommer fira med släkten uppe i Sälen, det skulle vara så himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0