Colorful

Fick för mig att jag skulle måla naglarna.. och det är inte ofta det händer nu för tiden. Förr var jag helt besatt av mina naglar, jag kunde måla om dom varje dag. Jag filade, petade ner nagelband, smörjde, gjorde förlängningar, använde glitter och pärlor osv. Sen kom hösten 2009 och då började jag må så dåligt att jag slutade bry mig. Sen dess har naglarna fått vara som dom är, går dom av så går dom av, inte ett spår av nagellack någonstans. Men nu när det börjar bli vår och jag mår bra igen så känner jag att det är dags att naglarna får en uppfräschning dom också :) Så idag gick jag all in och målade dom i olika färger.. Efter att ha målat lillnageln rosa så tyckte jag det såg så tråkigt ut, så jag plockade fram mitt röda nagellack, men jag ville inte bara ha två färger så jag letade rätt på mitt lila, gula och gröna också. Jag gillar det, men det är nog inget jag kommer fortsätta med.. det är nog vårkänslorna som spökar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0