Indian.


Jag vet inte vad som har hänt, men de senaste dagarna har jag blivit smått besatt av indian-trenden. Dessa skor finns att köpa på H&M och ju mer jag kollar på dem desto finare tycker jag att dem är. Men man måste ju ha förmågan att se helheten - tittar man på bara skorna kanske dom inte ser mycket ut för världen, men tänk er tillsammans med bruna ben, jeansshorts, ett vitt eller beiget linne, en ljus jeansjacka, lite ruffsigt hår och fjäderörhängen? Det är så jag vill se ut i sommar :)

Usch, mitt huvud hänger inte riktigt med längre känner jag. Efter tio timmars plugg.. eller det blir ju iofs fem timmar eftersom jag har haft rast varje halvtimme, men ändå. Jag har inte lagt ner så här mycket tid på en uppgift sen jag gick i 9:an, och det är ju ett tag sen :p Men bra blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0