Melodifestival-kväll.

Nu sitter jag, mamma, Felicia, Martin, Mats, Kjell och Helen bänkade framför tv:n och kollar på Melodifestivalen :) Vi har precis ätit skitgod mat; fläskfilé inlindad i bacon, rotfrukt-och potatisblandning och olika såser till, och nu har vi jordnötsringar och massor annat gott på soffbordet :) Helen bjuder på Martini också.. så nu kan det inte bli mycket bättre måste jag säga. Jag har precis röstat på en låt i Melodifestivalen för första gången i mitt liv, Swingfly.. fastnade för den första gången jag hörde den :) Fast det är många bra låtar i finalen faktiskt.


Mamma och Helen :)


God mat!


Ljuslyktorna med Elvis som jag köpte till mamma när hon fyllde för 3 veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0