Testar att blogga från mobilen :)

Nu när jag äntligen har fått min iPhone ( i fredags när den släpptes ) så tänkte jag att jag skulle försöka kliva in i den här nya världen med allt vad det innebär - appar, wordfeud, blogga från mobilen, checka in på ställen osv. Och än så länge har det gått bra :å Igår satt jag i telefonkö i en timme för att sedan prata med tele2 i tre minuter om lite småsaker jag undrade, kändes ju värt. Och jag har blivit ganska beroende av wordfeud också, men som tur är så är inte mina vänner speciellt aktiva så därför kan jag inte spela hela tiden. 3G täckningen är det enda jag kan klaga på, den är värdelös där jag bor vilket gör att jag inte kan kolla mina appar speciellt mycket när jag är hemma. Iallafall... Idag har det varit en slappissöndag. Victors mamma har varit här och hälsat på Hampus :) vi filade, åt grönsakssoppa till lunch, pratade och lekte med Hampus. Hampus har varit jättejobbig hela dagen och tjutit typ hela tiden, och för mig som inte är van vid barn är det väldigt ansträngande att ha honom här. Nu har han gått i lagt sig iaf så nu ska jag försöka få lite gjort, fixa med patruller-beställningarna från i onsdags, duscha och betala räkningar. Om någon vill möta mig på Wordfeud heter jag MaddiieM Haha ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0