Annandag jul

Att man aldrig får vara frisk alltså. Nu har jag blvit sjuk igen, denna gång maginfluensa.
Känns som jag ska dö snart, så ont i magen har jag. Mår illa också.
Plus att jag fått någonting roligt i mitt öga, så just nu är jag blind på ena ögat.
Haha ibland undrar jag vad det är för fel på mej :P
Aja, vi får väl hoppas att jag mår bättre till helgen iaf..
tänker knappast ligga hemma på nyårsafton.

Just nu sitter jag här och väntar på att Ali G in da USA ska börja.
Haha, jag älskar det programmet. Så roligt är det.
Det börjar väl typ om nåra minuter, så jag tänkte krypa ner i min säng nu.
Skönt att få sova ut imorn. Det behöver både jag o min mage.
Sov gott : ) Puss o gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0