Året 2006 : )

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Hm, inte mkt. Fyllde 17 är nog det enda, haha :P
Eller massor mer, men det är hemliga saker.. ;)

* Dog någon i din närhet?
Hm, Bääs - min kanin dog.
O sen nån i släkten men han känner jag inte väl.

* Vilka länder besökte du?
Sverige är väl det enda landet jag varit i i år tror jag.

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
14/6 - Skitkul skolavslutning.
25-26/8 - Bästa helgen detta år.
1/9 - Bästa festen hos Jimmy kamel. Heggson + jag.
15/11 - Jag fyller 17 : )
18/11 - Min Bääs dör.
osv, osv.. jag kommer inte på mer just nu.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Hmm Nothing else matters med Metallica & When the children cry med White lion.

* Blev du kär under 2006?
Au.

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Släkten kom, jag fick massor presenter. Åt tårta o grejer : )
En väldigt bra födelsedag var det. Men jag hade hellre fyllt 18.

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

Svårt alltså.. mer pengar iaf :P

* Hur höll du dig från att bli galen?
Vaa? :P haha

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Ingen aning.. oftast blir man besviken när man lär känna en person väl
 o ser dens riktiga jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0