Dagens + Jullista : )

Dagens låt: Fairytale gone bad med Sunrise avenue
Dagens dusch: Blir lite senare
Dagens frisyr: Utsläppt och lite fluffigt
Dagens smink: Det vanliga + lite extra kajal eftersom jag hade blå ögon.
Dagens händelse: Möblering i rummet + mys på stan
Dagens planer: Fixa rummet, dusch, tv o plugg.
Dagens vill ha: Ny hårfärg
Dagens saknad: Måste nog vara Heggson tror jag
Dagens drog: Skumtomtar
Dagens tråkigaste: Plugg + mina utslag
Dagens finaste: Hm, vet inte riktigt
Dagens måste: Plugg?
Dagens dricka: Cola
Dagens köp: Munk doppad i choklad
Dagens mat: nåt grejs i nåt bröd :P
Dagens sjuka: fortfarande ont i halsen.
Dagens kärlek: Älskar dagens låt.
Dagens mående: Jodå de är bra faktiskt : )




Har du köpt en chokladkalender?
Nope. Jag fick en av min morfar : )
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Nae, men snarare för sent. Inte öppnat nån sen 4:e December tror jag.
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Inte köpt nån julklapp än. Jag är dålig.
Till vem är det svårast att köpa till?
Pojkvän, men i år har jag inte det problemet ;)
Dricker du alkoholfri glögg?
Hm dricker väl både med och utan. Glögg är gott.
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Jag stressar aldrig.
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Hehe, har inte sett nåt avsnitt än. Orkar inte gå upp så tidigt på morgonen.
Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
Hm Mattias Cederborg. Hahah. Mest för att jag saknar han.
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Mamma
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Hm klart det är roligast att få. Men jag gillar att ge saker till folk också : )
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Sverige såklart, blir ingen riktig julstämning annars.
Känner du någon julstämning nu?
Inte just nu, men går man ner till julgranen där det spelas julmusik o grejer så får man det.



108460-128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0