Dagens + Lista ;)

Dagens låt: Dream on med Aerosmith
Dagens dusch: Blir senare
Dagens frisyr: Nytvättat, fluffigt och utsläppt
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens händelse: Det händer väl inget speciellt idag tror jag..
Dagens planer: Vårdcentralen, Östenssons, slappt.
Dagens vill ha: just nu, mat!
Dagens saknad: Bääs ungen : (
Dagens drog: Vaseline.
Dagens tråkigaste: Vårdcentralen
Dagens finaste: Hm.. vet inte.
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: Kaffe.
Dagens köp: Ska köpa VeckoRevyn sen.
Dagens mat: Får väl se vad mamma lagar.
Dagens sjuka: Inget för tillfället : )
Dagens kärlek: Bloggen
Dagens mående: Ganska bra faktiskt ;)


Ska bli skoj: Stan på Onsdag. Helgen - fest + julafton ;D
Ska inte bli skoj: Plugga på lovet.
Sparar till: Hm just nu har jag inga pengar, såm jag sparar inte till nånting.
Väntar på: Nyårsafton och 2007.
Pålägg som gäller: Smör + sallad o gurka.
Önskar jag var bättre på: att gå till skolan, och göra det jag ska på lektionerna.
Dagens dryck: Kaffe.
Dagar kvar till lön: Jag får ingen lön.
Vill inte: Behöva plugga på lovet.
Senaste personen du träffade: Det var väl min familj i gårkväll.
Senaste personen du pratade i telefon med: Hm mamma imorse : )
Senaste personen du fick mail av: Emile, min klänning är klar ;)
Senaste gången du var utomhus: Det var väl igår, när jag var på stan.
Vad har du gjort idag? Vaknat, ätit frukost, suttit vid datorn och bloggat.
Var det kul? Haha jodå.
Gillar du att slåss? Naa, men brottas med min bror oså ibland. Men det är jobbigt.
Vad har du på dig just nu? En stor t-shirt som jag sovit i.
Vad ska du göra ikväll? Kolla på tv:n, slappa o sådär.
Vad är det för veckodag? Måndag tyvärr
Favoritserie: O.C., Ugly Betty och Grey's Anatomy.
Gillar du seriehjältar? Hm varken gillar eller ogillar.
Har du något tv-spel? Japp, playstation 2. Men spelar inte allt för ofta.
Tycker du om dina grannar? Träffar dom aldrig, men det är väl inget fel på dom.
Tycker andra att du är attraktiv? Hur ska jag veta det?
Använder du droger? Nope.
Röker du? Inte det heller.
Vilket schampo använder du? Gliss : )
Vilken parfym använder du? Hm Cascada, eller nån billig liten sak med äpple-doft.
Vilka skor använder du? Just nu, mina fula vita tygskor. Annars mina stövlar : )
Gillar du att tvätta? Nejnej. Mamma sköter sånt.
Gillar du berg & dalbana? Älskar det!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det är okej att jag nallar din Dagens-lista. ;)

2006-12-18 @ 18:04:54
URL: http://phiiaa.blogg.se
Postat av: Cassie

Kul lista (;

2006-12-18 @ 19:30:50
URL: http://champagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0