Dan före Julafton

En lördagkväll och man sitter ensam hemma o spelar Röj på datorn..
De är så det ska va ;) Haha nej usch så segt det är.
Mina föräldrar ligger nere i soffan o sover,
brorsan ligger i mammas o pappas säng o kollar på film. Och här sitter jag.
Knappt någon inne på msn heller.
Det enda som håller mej på bra humör just nu, är att det är jul om ca 1 timme : )
Ska gå o lägga mej o sova snart, så att tiden går fortare.
Troligen kommer jag inte ha tillgång till internet nåt imorn,
blir alltid stressigt på morgonen när hela familjen ska fixa till sig oså.
Vid 12 ska vi vara hos min moster, där blir det julmat, julklappsutdelning,
kalle anka och allt det vanliga : ) Väldigt roligt faktiskt.
Efter det, runt klockan fem, åker vi hem till farmor o farfar
för att fira jul med andra halvan av släkten : )
Då blir det ännu mera mat och ännu mera julklappar.
Vid 12 tiden brukar vi komma hem därifrån, o då somnar man direkt.
Blir alltid helt slut av allt farande.
Men så ska det vara på julen : )
Utan allt stress o farande skulle det inte kännas som en riktig jul..
Det enda jag saknar just nu är snö. Blir mkt mysigare om det är snö ute.
Men man kan ju inte få allt här i livet..

Säger bara en sak, det första jag ska göra efter nyår är att börja träna.
Simma eller vad som helst. Jag kommer gå upp ca 10 kg nu i jul,
så det är välbehövligt kan jag lova ;) haha.
Aja, nu blir det sängen för min del.
God jul & Gonatt : )

miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0