Det blir inte alltid som man tänkt sig..

..är nog en ganska bra beskrivning på gårkvällen. Haha fyfan vilken kväll det blev.. Ooh.
Den kvällen kan Alexander Dahlén köra upp nånstans tycker jag : )
Haha det började iaf att jag satt här hemma med mej själv och planerade kvällen.
Men det lyckades inte så bra eftersom vi inte fick tag på Ywe. Så jag gick hem till Viktor..
Han har flyttat nu, så det tar ungefär 5 minuter för mej att krypa till honom.. Det är bra.
Där var det ganska roligt iaf : ) Jag gillar Atso.
Sen gick vi mot stan, jag mötte Ywonne o killarna tog bussen. Jag såg dom inte mer sen, utan jag o Ywe mötte Hanna o sen gick vi hem till Thella :P Det skulle vi inte ha gjort,
önskar att jag hade gått hem o sovit istället.
Aja, vi satt där i soffan o prata med folket som var där oså typ. Ganska kul.

O nu måste jag sluta skriva, för datorn har fått ryck, o batteriet i tangentbordet är slut om nån sek.
men jag uppdaterar sen när pappa kommer hem o kan fixa det.
pusshej
 

Kommentarer
Postat av: Jehona

Alltså jag Har ju hittat bilderna på internet, men grejjen är att jag söker igenom hela internet för att hitta de perfekta för- och efterbilderna, sen fixar jag ihop dem på Photoshop. Det hade inte gjort någonting om du hade länkat till mig t.ex.. men att liksom bara kopiera ett helt inlägg som jag lagt ner tid på tycker jag inte om. Hoppas du förstår.

2006-12-09 @ 15:31:08
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Lovisa

jag måste fråga en sak. Hur får du sån fin text? (stilen)

2007-04-10 @ 12:08:12
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0