Dream on

Säger bara en sak - jag älskar Ugly Betty : ) Haha, skrattade väldigt mkt åt dagens avsnitt.
Blir tidigt i säng ikväll, har skitont i huvudet o magen. Inte alls kul..
Ska städa lite i rummet, sen lägga mej o somna framför tv:n.
Får hoppas jag somnar tidigt ikväll, för imorn är det skola som gäller.
Som tur är så har jag bara två lektioner - Teknikutv. & företagande och Data.
Egentligen Fotografisk bild också, men den orkar jag verkligen inte med..
3 timmars lektion är inget jag gillar.

Efter skolan ska jag o Martin åka buss till stan för att möta mamma o Linda,
o sen ska vi gå o titta efter lite julklappar : ) Får hoppas att jag hittar något.
Jag vet iaf ett par saker som mamma ska köpa till mej ;)

Torsdag - Avslutning i sporthallen. Sola med Juhanna : ) Fest om jag hittar nån.
Fredag - Fest : )
Lördag - No plans.
Söndag - Julafton! ;D

Nu ska jag vara social på msn ett tag, sen gå o lägga mej i min stoora säng.
Puss o gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0