Fredagkvällen : )

Fy fan vilken dag. Waah, jag går snart o lägger mej o sover alltså!
Precis allt går åt helvete. Ooh.
Aja, nu ska jag inte vara sån här... Det kommer bli en rolig kväll, hoppas jag.
Ska på fest. Dit alla ska.. iaf massor som jag känner : )
Håller på och fixa till mej lite nu, för snart ska jag möta massor folk.. som hittar till festen.
För jag vet varken vart den är eller vem som håller i den :P Får hoppas att man inte blir utslängd bara.
Men isf har jag en Plan B; jag o Hanna ska gå till stan o träffa Alex : ) trevligt det med.
Aja, har inte tid att sitta här längre.. men jag skriver väl sen när jag kommer hem, hur kvällen blev o så ;)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0