Fredagkvällen ;D

God morgon : )
Det är dan före julafton idag och ingen längtar nog mer än mej..
Jag älskar jul o allt som har med det att göra. Kläder är fixat, julklapparna också.
Känns otroligt skönt, så idag ska jag bara slappa.
Ta ett bad o göra lite ansiktsmask o grejer, så man är fin imorn ;)
Och ikväll ska jag bara sitta hemma med familjen,
äta lite julmat o kolla på Bingolottos uppesittarkväll.
Haha, lite mobbat tycker säkert många. Men det är tradition, o jag gillar det.
Mysigt är det.
Fast idag mår jag ju mindre bra, haha. Vilken kväll det blev igår alltså,
lätt bästa festen på länge ;D
Trodde det skulle bli ganska tråkigt, och jag hade tänkt åka hem redan vid 11.
Men nejnej : ) Först mötte jag hanna i stan o sen åkte vi hem till jonna.
Först var det kanske bara 3 personer där eller nåt, men sen kom alla killar.
Då blev det riktigt trevligt faktiskt, haha.
Jonna hade dragit dit 2 killar från Tranås, Jocke o Hegge.
Mycket roliga saker, plus att dom hade hur mkt sprit o grejer med sig som helst.
Anledningen till att jag inte mår så bra idag, haha :P
Men bailey's är gott ;) även alla dessa röda drinkar som jag drack.
Vid elva tiden gick vi mot stan, då träffade jag Bengan o massor annat folk : )
Pinsamt nu efteråt faktiskt, man blir ju så flummig när man druckit lite.
Jag tror att jag gick fram till pappas jobbarkompis och kramade honom
också nångång under kvällen, haha ooh jag skäms.
Men så blir det : ) Roligt var det iaf.
Snällt av hegge att bjuda mej på macka o grejer på Med eller utan..
alltid gott med lite mat sådär mitt i natten.
Efter det tror jag att vi gick hem till Jonna igen faktiskt.
Kvällen slutade med att jag o hegge somnade i nån barnsäng,
med hanna på en madrass brevid : )
Vaknade 9 imorse av någon som stönade. Fråga mej inte vem.
Svårt att somna om när man fick ligga o lyssna på sånt, så jag cyklade hem.
Mamma var orolig, ca 20 missade samtal hade jag fått under natten. haha.
Det är tur att jag är en sådan ordentlig flicka ;)

Nu sitter jag här iaf, ska nog hoppa i badet precis tror jag.
Får hoppas min mage mår något bättre efter det : )
Skriver väl mer senare, Pusspuss.

Enligt mina goda vänner från Tranås så smakar tjejer från Motala Jordgubb,
och luktar McDonalds. Haha, det är bra tycker jag. McDonalds är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0