Freeedag !

Börjar bli lite småbekymrad över min närvaro och mina betyg i skolan faktiskt.
Inte kul att vara hemma med dåligt samvete varje dag.
Men vad gör man, jag kan inte gå till skolan sån här : / Usch.
Det kommer bli bättre efter lovet, det kan jag lova.

Aja, fredag idag. sköönt. Vet inte riktigt vad som händer idag o ikväll faktiskt,
fått många förslag från folk som vill ha med mej hit o dit. Men jag vet inte..
ska ju troligen festa imorn så det skulle vara ganska skönt att bara
vara hemma ikväll eller så.
Skulle vilja till stan, bara för att kolla runt lite.. meen, ingen annan som vill dit så.

Nää nu ska jag gå ner och äta lite frukost, fixa till mej o sen får vi se var jag tar vägen.
Puss puss



Du vet inte vad du har förrän du har förlorat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0