Freeedag ! ;D

Yehey, it's Friday ! Och jag är ovanligt glad.
Har precis kommit hem från den enda lektionen jag hade idag - trafikkunskap.
Gissa vem som kom i tid till skolan för första gången i sitt liv? : ) yes, jag.
Imorse var jag helt yr o konstig så jag trodde seriöst att jag skulle vara tvungen att vara hemma idag,
men det gick över efter ett tag som tur var : ) Tror att jag är ovan med att gå upp redan vid 8, händer inte ofta nu för tiden :P
Nu ska jag snart ta bussen in till stan o köpa nya skor o äta frukost på nåt Café : ) myysigt.
Ska köpa ny piercingstav o lite smink till mamma också :P
sen åker jag hem med pappa efter det, o då ska vi stanna till på systemet o köpa lite gott ;)
Får väl se vad jag hittar på när jag kommer hem, städa blir det väl ..
Vet inte riktigt vad som händer ikväll faktiskt.. troligen kommer jag vara hemma bara. Kolla på Idol-finalen osv : ) trevligt det med ibland.

Aja nu går bussen om nåra minuter så måste dra mej : ) Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0