Freeedag!

Sitter hos Juhanna nu : ) Hon ligger o smiskar sin bror i sängen eller nåt, haha.
Internet funkar inte hemma, så jag får passa på när jag är här ;)
Idag har jag varit o solat med Sara imorse, är ganska brun nu faktiskt..
eller röd snarare.. men det blir väl brunt sen får vi hoppas : )
O sen har jag o Juhanna varit på stan, kom hem därifrån precis.
Åt goda mackor på Med eller utan, o fixade lite nyårsdricka från systemet o sådär.
Skulle köpt lösögonfransar också, men det verkar inte finnas några i Motala.

Ikväll ska jag o Juhanna till Burger King. Haha vilka svullare vi är!
Men det är så det ska vara ;)
Aja, nu ska jag låta Juhanna sitta lite vid sin dator ..
vi får väl se när jag får tag på internet nästa gång ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0