Julaftonsnatten.

Såå trött, och magen ska vi inte ens tala om. Känner mej halvdöd just nu.
Skönt att vara hemma iaf. Så fort jag skrivit klart detta så ska jag hoppa i säng..
o imorn ska jag sova länge, länge. Det ser jag fram emot.
Väldigt mysigt hos farmor o farfar ikväll.
Roligt att träffa mina kusiner, det var länge sen : )
Jag lekte med dom hela kvällen, det är väldigt jobbigt ibland kan jag lova :P
Emilia hade fått en ny docka, en sån där Annabell som dom gör reklam om på tvn.
Haha så roligt o mata den o hålla på.
Gustav fick en tågbana.. Ganska intressant faktiskt. Funderar på att önska mej en sån.
Nevars.., men en trevlig kväll har det varit : )
Och jag har väl gått upp ca 5 kg eller nåt, men det gör ingenting.
För efter nyår är det jag som ska börja träna ;) Haha, det blir roligt o se.

Men jag skriver la mer imorn, nu somnar jag snart här.. ;)
Puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0