Liten lista.


Ditt namn: Madde
Längd: 1,67.
Spelar du något instrument: Hehe nja, kan bara spela lite piano
Vem är snyggast: Hm..
Vem vet mest om dig: Jag själv.
Vad vill du ha just nu: Käärlek, vodka sunrise och pengar.
Vilka sjukdomar har du: Just nu? Ingenting.
Fobier: Haha, listan blir lång.

Känner du en snygg kille: Jag känner flera stycken ;)
Har du körkort: Nae, inte än.
Åsikt om jultomten: Han är söt o hårig.
Vill du gifta dig: Mja.
Din hårfärg och frisyr: Hm blond, fult hår. Men jag ska klippa o färga på fredag så : )
Skolväska just nu: Hm har ingen speciell.

Har du glasögon: Nope
Hur ser din plånbok ut: Grå med döskallar på : )
Favorittv-program: Ugly Betty, O.C o Grey's Anatomy
När ska du festa nästa gång: fredag kanske ? Annars blir det på nyårsafton ;)
Vad köpte du senast: Hm, minns inte faktiskt.
Hur mycket pengar har du: Just nu har jag ca 1500 ;)
Hur svarar du i telefonen hemma: "Heej"
Senast kramat: Pappa förut.
Vem sov du hos senast: Hos Jaana med Hegge.
Stjärntecken: Skorpion.
Ögonfärg: Blå men oftast bruna linser.
Kall favoritdricka: Hm typ Coca cola.
Varm favoritdricka: Oboy.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vodka sunrise, cider osv.
Säger ofta: "Så trevligt", "va sjutton".
Saknar du någon: Yes, men de är hemligt.
Du fikade senast: Idag hos min moster.
Senast sedda film: Hm minns inte va den hette.

Hur känner du dig nu: Seg
Kan du laga mat: Haha nej.
Är du smart: Yes.
Har du homofob: Jag älskar bögar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0