Lööördag !

mjao.. trevlig dag har det varit : ) sov läänge imorse, det var skönt. Sen fixade jag till mej lite eftersom vi skulle på släktträff vid 2. Det var väl också ganska kul.. lite segt o sitta o äta i 2 timmar bara.
Men god mat var det iaf - plankstek.. o sen glass till efterrätt ;) inte så fel.
När jag kom hem därifrån så städade jag lite, sen åkte jag hem till Ywe för att träffa Jimmy kamel : )
Vi såg film - hitta nemo : ) o ywe färgade håret på jimmy.. det blev mkt snyggt ! =)
Vid nio tiden åkte jag hem. Satt vid datorn en stund o bestämde med Carro att vi skulle till McDonalds.
Så det var bara att gå ut o cykla i regnet igen, såå mysigt !
Åkte hem till Oscar ett tag först, åt hembakade pepparkakor osv : ) sen blev det mcdonalds..
faast eftersom jag är nyttig nu så blev det bara en cola till mej. Var inte speciellt hungrig heller så.
Trevligt var det iaf, Filip o Oscar är roliga : ) o sen kom simmerud o rasmus också.
Japp, men nu är jag hemma.. ska sova så fort jag skrivit klart det här.. är trött o blöt, pga det fina vädret :(

Imorn blir det nog bara att vara hemma iaf, sova länge länge, sen städa, duscha o slappa typ : )
O när pappa kommer hem ska vi se Pirates 2.. länge sen jag såg den nu, hos heggson tror jag det var.
Men nu blir det sängen för min del : ) puss o gonatt.

S.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0