Lördag - Tisdag : )

Yehey, nu är allt som det ska igen.. Jag har fått tillbaka mitt intenet och blogg.se funkar  : )
Bra det, har varit tomt faktiskt.. fast ja har inte orkat sitta mkt vid datorn ändå, eftersom jag blivit sjuk igen :/
Hade 40 i feber igår o haft ont i halsen sen i söndags.. usch, inte kul. O jag kan verkligen inte missa mer i skolan heller.. så imorn ska jag dit, även om jag är sjuk. Bara en vecka kvar tills lovet så det är bara att hålla ut : )
Det har väl inte hänt så mkt sen jag skrev sist precis,
Fredagen var väl inte så jätte kul, massor bråk o skit så jag gick hem från festen vid 8 på morgonen.
Då la jag mej o sov i nåra timmar, o sen gjorde vi om i mitt rum.. Jag fick min nya 1.60 breda säng.
Den är inte så dum faktiskt :P o sen ville jag festa på lördagkvällen också så jag fixade till mej lite fort, sen mötte jag folk vid McDonalds o vi gick till nån fest. Ingen höjdare. Eller det var en ganska rolig fest med mkt trevligt folk oså, men kvällen kunde ju blivit bättre om jag hade varit lite mindre jobbig.
Men Jag + Alkohol är ingen bra kombination i det där sammanhanget.
Aja, det slutade med att jag sov hos Heggson.
Söndag bestod av tv-tittande hos heggson i nåra timmar, åka hem. Prata med Jimmy kamel, bli sjuk o ligga i sängen resten av kvällen. Mindre lyckad dag :P
Igår gjorde jag väl inte så mkt mer.. kollade på tv mest o låg i min väldigt sköna säng : )
Så är det när man är sjuk, och så har det även varit idag.. Men jag mår lite bättre nu iaf så jag funderar på om jag ska baka lite knäck eller så : ) Mumsiga saker.
Senare ikväll är det Ugly Betty på 5an ;) Det gillar vi.
Efter det ska jag väl troligen sova.. eller försöka sova. Febern blir som värst på nätterna så jag sover inte alls bra, ligger mest o fryser o rullar runt.. Jobbigt : /

men men, nu ska min bror sitta vid datorn ett tag så jag ska gå o lägga mej o kolla på tv igen : )
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0