Måååndag !

Beautiful day, lalala : ) Idag kommer det bli en bra dag känner jag på mej.
Iofs är jag hemma från skolan, men den här gången var det mamma som tvingade mej..
Var jobbigt nog att ta sig till datorn. Helvete, vad är det för fel på mej? Går runt o haltar som nån annan gammal tant ;S haha ser nog rätt kul ut faktiskt.

Aja, ska ta ett varmt bad snart o se om det blir något bättre : )

Hm vad händer annars idag då.. Ska nog baka lite sen när mamma kommer hem iaf : ) mums.
O sen ska jag städa klart det sista i rummet, o plugga endel..  mer vet jag inte, sånt som märks ;)

Hade besöksrekord på min blogg igår btw : ) Det är roligt.

Nu blir det badet ! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0