Måååndag !

Då sitter man här igen.. nyduschad och otroligt seg.
Ganska rolig men jobbig dag har det varit..
Egentligen hade jag bara velat vara hemma o sova hela dagen,
men eftersom min moster fyller år så har vi varit o firat henne.
Träffat hela släkten igen o ätit massor fika o grejer.
Skönt att ha det överstökat nu iaf : )
Nu kommer det vara rätt lugnt med kalas o grejer framöver.

Ikväll blir det slappt, ska se film med mamma o sådär bara : )
Städa lite i rummet, o sen sova tidigt.
Har otroligt ont i min mage efter all denna mat, usch.
Får hoppas att det blir bättre imorn,
då ska jag in till stan en sväng eftersom det är mellandagsrea..
Jag är rik nu vetni ;)

Aja, mamma väntar. Skriver mer senare : )
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0