Min söndag

Då var man hemma igen då : )
Så mysigt att gå runt på stan när dom spelar julmusik o grejer.
Mamma o jag köpte varsin nybakad munk doppad i choklad, så gott!
Jag vann inget på lotteriet, men det trodde jag inte att jag skulle göra heller.
Min vanliga tur ;)
Sen gick vi till pappa som jobbar på Expert, och åkte med honom hem.

Nu ska jag fixa det sista i mitt rum tänkte jag, det blev verkligen bra : )
Skönt att få bort min bärbara dator från sängen.
Mycket skönare att sitta vid ett databord.. får inte så ont i ryggen då.

Ikväll blir det dusch, tv o plugg som gäller. Trevlig söndag om jag får säga det själv : )
synd bara att jag inte kunnat träffa Juhanna, men det får vi ta igen på lovet ;)

3:e advent, 1 vecka kvar tills jul, 2 veckor till nyår ;D Det gillar vi.

Aja, bäst att sätta fart med städningen. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0